Dostupnosť tovaru

Otázka z 2. 2. 2024 1 minúta na prečítanie
Anonymná otázka
Dobrý deň, prosím, kedy budete mať opäť naskladnený produkt Dr.Max D-mannose & Cranberries Drink (1×30 ks, vrecká)? Ďakujem za odpoveď.
PharmDr. Veronika Kiabová
Na otázku odpovedá
PharmDr. Veronika Kiabová

Dobrý deň,

ďakujeme za vašu otázku. Poradňa Spýtajte sa lekárnika slúži na zodpovedanie otázok týkajúcich sa zdravotných problémov a užívania liekov. Informácie o dostupnosti výrobkov, doplatkov v lekárňach, objednávkach v e-shope Dr. Max, reklamáciách a pod. nemáme, bohužiaľ, k dispozícii. Na tieto otázky vám radi zodpovedia kolegovia na Zákazníckom servise, na telefónnom čísle 0800 60 60 70 počas pracovných dní v časoch 8:00-17:00 hod.
Vašu otázku presúvame kolegom na Zákazníckom servise, budete kontaktovaný v čo najrýchlejšom čase.

Prajem pekný zvyšok dňa.

S pozdravom
PharmDr. Veronika Kiabová

Podobné otázky

  • zákaznícky servis vrátenie tovaru

    Možnosti vrátenia tovaru v kamennej lekárni.

    V kamennej predajni som dnes kúpila teplomer pre dceru, ale ona jeden dostala , môžem vrátiť spotrebný tovar

  • vrátenie tovaru zákaznícky servis

    vrátenie tovaru z eshopu

    Dobry vecer,cez eshop som si zakupila produkt Gynella silver foam,sprej vsak takmer vobec netvori penu .Mozem ho prist vratit do jednej z predajni?Dakujem.

  • zákaznícky servis

    Poukážky na zaplatenie tovaru z eshopu

    Dobrý deň, rada by som si objednala tovar z lekárne cez eshop s osobným vyzdvihnutím v lekárni, mozem pouzit darcekové poukazky na zaplatenie tovaru?(Up médical). ďakujem za odpoveď

  • vrátenie tovaru

    Vrátenie tovaru

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či sa dá vrátiť určitá časť tovaru z objednávky cez eshop. Omylom som objednala menšie balenie. Ide o telové mlieko Bioderma.Ďakujem

  • Info k tovaru

    Prosím vás inulin vláknina dimica máte uvedené 20x1,5g a zároveň 300g ,akojeto teda balené?dakujem

  • vrátenie tovaru

    Vrátenie tovaru

    Dobrý deň, zakúpili sme si v kamennej predajni dávkovač liekov. Bohužiaľ nam nevyhovuje. Je možné ho vrátiť? Ak áno, tak do koľkých dni? Ďakujem

  • rezervácia

    Aký je postup rezervovania tovaru v lekárni cez e-shop?

    Aký je postup rezervovania tovaru v lekárni cez e-shop?

  • Zrušenie tovaru z objednavky

    Dobrý deň. Mám objednávku číslo už uhradenu. Potrebovala by som ale zrušiť z nej Femibion 2. Ako postupovať keď je zaplatený ? Ďakujem

  • vrátenie tovaru

    Chcem vrátiť tovar

    Dobrý deň, cez eshop som si kúpila 3 krémy (tie iste) a teraz keď mi prišli, tak som zistila, že som nechtiac objednala iný krém ako ten čo používam. Dá sa to nejako vrátiť? Krémy sú neotvorené ani...

  • vrátenie tovaru

    Vratenie tovaru

    Objednala som si okrem iného u vás parfém, ktorý vždy objednávam u inej spoločnosti, no teraz som to spojila s jednou objednávkou. Ten parfém dokonale poznám, ale to co mi prišlo od Vás je hrozné. Ja...

Najnovšie otázky v poradni

Upozornenie