Neprisiel mi mail ohladom objednavky

Otázka z 24. 6. 2022 1 minúta na prečítanie
Anonymná otázka
Dna 22.6.2022 som si obj.tovar ktory som zaplatila a nic mi neprislo.
Mgr. Tamara Jakúbeková
Na otázku odpovedá
Mgr. Tamara Jakúbeková

Dobrý deň,

 

Ďakujeme za vašu otázku. Poradňa Spýtajte sa lekárnika slúži na zodpovedanie otázok týkajúcich sa zdravotných problémov a užívania liekov. Informácie o dostupnosti výrobkov, doplatkov v lekárňach, objednávkach v e-shope Dr. Max, reklamáciách a pod. nemáme, bohužiaľ, k dispozícii. Na tieto otázky vám radi zodpovedia kolegovia na Zákazníckom servise, na telefónnom čísle 0800 60 60 70 počas pracovných dní v časoch 8:00-17:00 hod.

Vašu otázku presúvame kolegom na Zákazníckom servise, budete kontaktovaný v čo najrýchlejšom čase.


Prajem pekný zvyšok dňa.

 

S pozdravom

Mgr. Tamara Jakúbeková

Podobné otázky

  • objednávka

    objednávka

    Dobrý deň urobila som si objednávku a neprišiel mi mail . Tak som si myslela, že objednávka neprešla tak som dnes urobila znovu ktorú som už aj zaplatila .Ale taktiež mi neprišiel žiadny mail . Tak mám...

  • Prihlásenie na svoj účet

    Dobrý deň, nedá sa mi prihlásiť na účet Dr. Max ohľadom objednávky . Poslal som vyžiadanie nového hesla na môj mail a ani po 30 min. mi neprišiel link na obnovu hesla.

  • zákaznícky servis

    Neprislo mi heslo na mail

    Poslala som žiadosť o obnovu hesla a neprišiel mi mail ďakujem

  • zákaznícky servis

    overovací mail

    Dobrý deň, neprišiel mi overovací mail ku mojej karte č.8800615334389. Ďakujem za vybavenie. Duricova mduricova@azet.sk 0944552183

Najnovšie otázky v poradni

cms.Related