objednávka

Otázka z 11. 5. 2023 1 minúta na prečítanie
Anonymná otázka
Dobrý deň urobila som si objednávku a neprišiel mi mail . Tak som si myslela, že objednávka neprešla tak som dnes urobila znovu ktorú som už aj zaplatila .Ale taktiež mi neprišiel žiadny mail . Tak mám teraz obavy aby mi neprišli obidve objednávky , Prvú objednávku som mala na dobierku. Vopred dakuj
Mgr. Tamara Jakúbeková
Na otázku odpovedá
Mgr. Tamara Jakúbeková

Dobrý deň,

Ďakujeme za vašu otázku. Poradňa Spýtajte sa lekárnika slúži na zodpovedanie otázok týkajúcich sa zdravotných problémov a užívania liekov. Informácie o dostupnosti výrobkov, doplatkov v lekárňach, objednávkach v e-shope Dr. Max, reklamáciách a pod. nemáme, bohužiaľ, k dispozícii. Na tieto otázky vám radi zodpovedia kolegovia na Zákazníckom servise, na telefónnom čísle 0800 60 60 70 počas pracovných dní v časoch 8:00-17:00 hod.
Vašu otázku presúvame kolegom na Zákazníckom servise, budete kontaktovaný v čo najrýchlejšom čase.

Prajem pekný zvyšok dňa.

S pozdravom
Mgr. Tamara Jakúbeková

Podobné otázky

  • objednávka

    Mám objednavku a číslo objednávky neviem najsť...

    Mám objednaný magnesiun a E vitamin 2OO

  • zákaznícky servis

    Objednávka

    Objednala som si uvás a neprišiel mi potrvdzovací mail.Teraz neviem či je objednávka vybavená.Ďakujem

  • Objednávka

    Dobrý deň chcela by som sa opýtať kedy mi príde objednávka 8821004923

  • objednávka

    Objednávka

    Dobrý deň.Mám objednávku v lekárni ,ale vytlačila som si benefit plus do lekárne ,ako mám postupovať.Ďakujem.

  • Objednávka

    Vo štvrtok 16.6.2022 som robila objednávku naInofolic Combi Premium v hodnote 36,79. Platba bola zaúčtovaná,no nedošiel mi žiaden potvrdzujúci email o uhrade. V akom stave je prosím vás moja objednávka ?

  • vernostný systém

    Objednávka on line

    Nedarí sa mi objednať lieky cez kartu, nakoľko mi stále vypisuježe heslo je nesprávne. Neviem ako heslo zmeniť keď idem cez registráciu mi píšeže kartu už mám a všetko ide dookola.

  • zákaznícky servis

    storno objednávky

    Dobrý deň, prosím o storno objednávky 8831253972. Ďakujem

  • objednávka zákaznícky servis

    Zrušenie objednávky

    Dobry deň , ako môžem prosím stornovat objednávku?

  • objednávka

    Prijatá objednávka?

    Dobrý deň, dnes som objednala v Dr. Max,ale nedostala potvrdenie? Chcem vedieť objednávka prijatá alebo nie?

  • nedodana objednavka

    dobry den, minuly piatok som si objednavala cez eschop biopron forte 60tbbl a do dnesneho dna mi nic od vas neprislo, ani potvrdenie objednavky. Vcera som aj pisala mail a nikto mi dodnes neodpisal....

Najnovšie otázky v poradni

cms.Related