Zvlhčovač vzduchu Adler AD 7966

Značka: ADLER

Zvlhčovač vzduchu Adler 7966 je vybavený vysokofrekvenčným ultrazvukovým oscilátorom na rozbitie vody na jemné častice s priemerom 1-5um

77,99
Maximálny povolený počet: 1 ks

O produkte: Zvlhčovač vzduchu Adler AD 7966

d1cdbf2a-3748-4da4-9b7e-f038eb0ab714

Hlavný popis produktu

Zvlhčovač vzduchu Adler 7966 je vybavený vysokofrekvenčným ultrazvukovým oscilátorom na rozbitie vody na jemné častice s priemerom 1-5um. Použitý ventilačný systém uvoľňuje mikroskopické častice vody do vzduchu a počas odparovania zvlhčuje vzduch, kým sa nedosiahne požadovaná úroveň vlhkosti. Hydratačný efekt je viditeľný vo forme jemnej hmly vychádzajúcej z trysky prístroja. Zariadenie je vybavené nádržkou na vodu pre horné plnenie a neustále monitoruje a zobrazuje aktuálnu vlhkosť. Zvlhčovač vzduchu Adler 7966 je vybavený funkciou aromaterapie - dávkovačom esenciálnych olejov.

Charakteristika a technické údaje:
LCD ovládací panel
Horná nádrž na vodu
Prístroj neustále monitoruje a zobrazuje aktuálnu vlhkosť
Kapacita zvlhčovania 280 ml/hod
Ultrazvuková technológia rozkladá vodu na jemné čiastočky hmly s priemerom 1-5um
Vrátane vodného odvápňovacieho filtra
Funkcia vlhkomeru 40-90% - kvalitný senzor nastavuje cieľovú vlhkosť
Funkcia automatického vypnutia - nedostatok snímača vody
Časovač - automatické vypnutie po 1-12 hodinách
Displej zhasne v režime spánku
Funkcia aromaterapie - dávkovač éterických olejov
3-stupňové nastavenie intenzity zvlhčovania
Prevádzková plocha do 35 m2
Objem nádržky na vodu 4,6 litra
Pracovná doba na jednu náplň nad 16 hodín
Hlučnosť max. 35 dB, zariadenie je extrémne tiché pre dobrý spánok
Rozmery: 20 x 20 x 30 cm
Výkon 25W
Napájanie: 220-240 V, 50/60Hz

Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘

Upozornenie: obrázky slúžia len na ilustračné účely.

Upozornenie