Novým výkonným riaditeľom lekární Dr. Max bude Marián Jánoš

1. 6. 2023 · 5 minút na prečítanie

Bratislava 1. júna 2023 – Lekárne Dr. Max na Slovensku majú od 1. júna nových členov vedenia spoločnosti. Z pozície výkonného riaditeľa bude jednotku na slovenskom lekárenskom trhu viesť Marián Jánoš. Zmena v TOP manažmente nastáva aj na pozícii komerčného riaditeľa. Andreja Križana, ktorý sa posúva na novovytvorenú rolu v rámci štruktúr materskej spoločnosti Dr. Max Group, nahradí Emil Huraj.

 


„Lekárne Dr. Max vnímam cez osobnú skúsenosť ako miesta s ochotným a odborným personálom. Dr. Max je značka, ktorá vynakladá mimoriadne úsilie pri pozitívnom formovaní lekárenského prostredia s dôrazom na inovácie, zdravotnú starostlivosť a rozvoj služieb. K práci farmaceutov mám veľký rešpekt a je pre mňa veľkou výzvou byť súčasťou tohto tímu. Teším sa na spoluprácu a verím, že svojimi skúsenosťami prispejem k ďalšiemu rozvoju spoločnosti, ktorý bude aj v prospech pacientov a zákazníkov,“ zhodnotil Marián Jánoš. Ako kľúčová osoba spoločnosti bude zodpovedný nielen za dosahovanie obchodných cieľov, ale v roli lídra bude významnou mierou formovať firemnú kultúru spoločnosti a snažiť sa o ďalší rozvoj aj v oblasti veľkodistribúcie liekov a zdravotníckych pomôcok prostredníctvom dcérskej spoločnosti ViaPharma.

Nový výkonný riaditeľ Dr. Max Slovensko získal a zdokonaľoval svoje zručnosti top manažéra v ostatných rokoch najmä v spoločnostiach Danone a Mars. V spoločnosti Danone pôsobil najprv na pozícii Country manažéra pre Česko a Slovensko a následne posledných 6 rokov ako Generálny riaditeľ pre Česko, Slovensko a isté obdobie aj pre Maďarsko. Rozsiahle manažérske skúsenosti získal Marián Jánoš aj v spoločnosti Mars, kde zastával viacero pozícií ako Marketingový riaditeľ, Obchodný riaditeľ a Generálny riaditeľ pre Česko a Slovensko.

Počas svojej kariéry dosahoval Marián Jánoš úspechy najmä v oblasti kontinuálneho rastu obratu, implementácie zmien, zlučovania spoločností a integrácie. Ako sám o sebe hovorí, koncentroval sa na dosahovanie obchodných cieľov cez silnú zákaznícku orientáciu, podporu spolupráce naprieč spoločnosťou a rozvoj talentovaných zamestnancov.  

Zmena na pozícii komerčného riaditeľa

Lekárne Dr. Max sa za 16 rokov pôsobenia na slovenskom trhu vypracovali na lekárenskú jednotku v krajine. K tomuto statusu zásadným spôsobom prispel aj Andrej Križan ako Komerčný riaditeľ Dr. Max. Po necelých šiestich rokoch pôsobenia na tejto pozícii dostal vďaka úspešnej aplikácii stratégie rozvoja značky príležitosť posunúť sa v kariére ďalej. Od 1. júla bude zastávať novovytvorenú rolu v centrálnom komerčnom tíme materskej spoločnosti Dr. Max Group, ktorá pôsobí na 8 trhoch a patrí jej 2. miesto v Európe. 

Úlohou nového komerčného riaditeľa Emila Huraja bude nadviazať na úspešný rozvoj značky. Jeho manažérska kompetencia si bude vyžadovať najmä riadenie rozsiahleho tímu oddelenia predaja a marketingu, obchodného a analytického oddelenia či ďalší rozvoj eCommerce biznisu. „Byť súčasťou príbehu značky, ktorá v zásade definuje celý segment a neustále sa snaží o jeho zveľaďovanie a rozvoj, vnímam ako jedinečnú príležitosť. Prijal som túto výzvu s veľkým rešpektom a zároveň nadšením. Teším sa, že budem môcť pretaviť moje manažérske i expertné skúsenosti z rôznych oblastí a spolupodieľať sa na inováciách či prispieť k ďalšiemu pozitívnemu formovaniu značky Dr. Max,“ uviedol Emil Huraj. 

Nový komerčný riaditeľ Dr. Max Slovensko Emil Huraj prichádza zo spoločnosti Nay a.s. & Electro World s.r.o. Vo svojej viac ako 23-ročnej kariére nadobudol bohaté skúsenosti s implementáciou omni-channel stratégie, rozvojom e-Commerce, zavádzaním 360° marketingových kampaní, personalizovaným marketingom, rozvojom vernostného programu a budovaním dodávateľsko-odberateľských vzťahov.