zákaznícky servis

Otázka z 1. 2. 2025 1 minúta na prečítanie
Anonymná otázka
Mám zákaznícku kartu Dr. Max ale neprišla mi narodeninový zľava ako pred rokom. Kde je problém? Dakujem
PharmDr. Anna Pacalajová
Na otázku odpovedá
PharmDr. Anna Pacalajová

Dobrý deň.

Ďakujeme za Vašu otázku.

Poradňa Opýtajte sa lekárnika slúži na zodpovedanie otázok týkajúcich sa zdravotných problémov a užívania liekov. Informácie o dostupnosti výrobkov, doplatkov v lekárňach, objednávkach v e-shope Dr.Max, reklamáciách a pod. nemáme, bohužiaľ, k dispozícii. Na tieto otázky Vám radi zodpovedia kolegovia na Zákazníckom servise, na telefónnom čísle 0800606070 počas pracovných dní v časoch 8:00-17:00hod.

Vašu otázku presúvame kolegom na Zákazníckom servise, budete kontaktovaný v čo najrýchlejšom čase.

Prajem pekný zvyšok dňa.

S pozdravom,

PharmDr. Anna Pacalajová

Podobné otázky

  • zákaznícka karta zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Dobrý deň. Mám narodeninový kódy alenefungujemi.Čo mam robiť. Je od stredy: Uz len 3 dni platu Vas narodeninovy kod 8883700 na zlav Uz len 3 dni plati Vas narodeninovy kod 8884100 na zlavu 25%, ktora je...

  • informácie zákaznícky servis

    zakaznicky servis

    Dobrý deň, je možné ma odkázať na nejaké nezávislé testovania vitamínov od značky Dr.Max ? Mám záujem nakupovať vitamíny pre seba a odporučiť ďalším športovcom, ktorí potrebujú podávať výkon v...

  • zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Dobry den, chcela by som sa spytat kolko je doplatok za liek Amelgen 400mg vaginalne gulocky? Som poistencom Dovery. Dakeujm za info. Linda

  • zákaznícky servis

    Zákaznícky servis

    Dobrý deň, je možné inbody meranie v lekárni?

  • zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Dobry deň,chcem overiť dostupnosť Trulicity 1,5 mg v okrese Pezinok.

  • zákaznícky servis

    Zákaznícky servis

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či vykonávate očkovanie proti chrípke v niektorej lekárni v Nových Zámkoch. Ak áno, v ktorej. Ďakujem

  • zákaznícka karta zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Bohužial som stratila vašu vernostnú kartu, bolo by možne poslať mi čiarový kod a nasledne kopiu mojej karty. Ciarový kod potrebujem na uplatnenie narodeninovej zľavy. Ďakujem

  • zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Dobrý deň pri objednávke som obdržal kupón pri zadaní mi vypísalo neplatný kupón čo sním?

  • zákaznícky servis

    zákaznícky servis

    Nedarí sami zmeniť lekáreň, kde si vyzdvihnem objednaný tovar. Namiesto Metodovej chcem lekáreň na Krížnej v podchode na Trnavskom .

  • zákaznícky servis mliečna výživa

    Zákaznícky servis

    Chcemsaopytat cibude dostupne este mlieko bebelo 1 dakujem

Najnovšie otázky v poradni

Upozornenie