nedostala som faktúru

Otázka z 24. 8. 2022 1 minúta na prečítanie
Anonymná otázka
23.8. som prevzala balík s Vašimi produktmi ale bez faktúry. Faktúru neviem nájsť ani na internete. Produkty boli na meno ? a suma 39,33eur. Prosím o zaslanie faktúry.
Na otázku odpovedá

Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku.

Poradňa Spýtajte sa lekárnika slúži na zodpovedanie otázok týkajúcich sa zdravotných problémov a užívania liekov. Informácie o dostupnosti výrobkov, doplatkov v lekárňach, objednávkach v e-shope Dr. Max, reklamáciách a pod. nemáme, žiaľ, k dispozícii. Na tieto otázky Vám radi zodpovedia kolegovia v Zákazníckom servise na telefónnom čísle 0800606070 počas pracovných dní v čase od 8:00- 17:00 hod.

Vašu otázku presúvame kolegom do Zakazníckeho servisu. Budete kontaktovaný v čo najrýchlejšom čase.

Pekný zvyšok dňa Vám prajeme.

S pozdravom Martina Vetráková. 

Najnovšie otázky v poradni

cms.Related