Dr. Max inovuje komunikáciu. Kampaňou LEVEL UP chce osloviť Generáciu Z
Celá kampaň vychádza z insightu mladých a jedného z ich najväčších trendov, ktorým je E-Gaming. Pre túto cieľovú skupinu ide o veľmi blízku tému a vďaka tone of voice z herného sveta sa s ňou jednoducho stotožnia. Dr. Max mladým teraz prináša možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie - LEVEL UP. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr. Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti “bonusov”, ktoré Generácia Z pozná z herného sveta.
“Svet sa mení a nám vyrastajú noví zákazníci ovplyvnení neustále sa meniacimi trendami. Tento aspekt nechceme zanedbať a preto bolo len otázka času, kedy začneme hľadať spôsob ako sa prihovoríme aj tejto generácií. Aktuálnu kampaň LEVEL UP možno považovať za akýsi začiatok našej dlhodobej stratégie, v rámci ktorej sa chceme venovať budovaniu vzťahu s novým typom zákazníka z Generácie Z,“ vysvetľuje Andrej Križan, komerčný riaditeľ Dr. Max Slovensko.
Kampaň pracuje s tromi základnými záujmovými spektrami mladých ľudí - E-Gaming, Beauty a Šport. Pre každú z týchto oblastí je do komunikácie zapojených viacero influencerov, ktorí patria k špičke vo svojej segmente. Vďaka tomu môžu ostatným odovzdať rady a triky ako sa zlepšiť.
HERO - SPOT LEVEL UP
Video ku kampani k dispozícii na vzhliadnutie tu: https://youtu.be/_dXvOJG3_Qk
“Už samotné zadanie, ktoré bolo zamerané na skupinu mladých nás veľmi potešilo. Tejto skupine sa farma segment skoro vôbec nevenuje a sme radi, že v Dr. Max sa to rozhodli zmeniť. Takže aj klient pri tejto kampani postúpil v našich očiach na vyšší level – LEVEL UP,” hovorí o spolupráci Rasťo Bahurinský, CEO THIS IS LOCCO.
TRVANIE KAMPANE A KANÁLY
Kampaň bude prebiehať štyri mesiace a v dvoch fázach. Prvá bude nasadená v júni a ďalšia je naplánovaná po letenej sezóne, od septembra do novembra 2020.
Primárnym komunikačným kanálom je online prostredie, v ktorom sa bude pracovať nie len s video formátom hero-spotu a kľúčovými vizuálmi kampane, ale najmä s obsahom od influencerov naprieč všetkými afinitnými sociálnymi sieťami ako je Instagram, Youtube, Twitch a TikTok.